Semester

semester-jag_157588789_165508478

Jag har semester 🙂

Har nu i två dagar försökt få litta färg på mitt vita skinn, ser ingen större skillnad så det får väl bli lite ”brun utan sol”- kräm så att jag inte skrämmer livet ur svenskarna när jag kommer hem ;-).

I dag ställs resväskan fram och jag packar ned mina få presentabla klädesplagg efterhand som de tvättats och torkat. Min kära Svägerska har lovat att komma med mig till Nova tisdagen den 6/8, då ska det handlas 🙂 !

Lördagen den 3/8 kör jag ned till Rvk och flyger så till Kastrup dagen efter, längtar sååå !

Önskar er alla en riktigt skön sommar !

solbild_web

Om doje

Bonnmora på Island, ursprungligen från Skåne
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Semester

  1. Lill-Stina skriver:

    Välkommen till värmen Doris
    Idag har det varit 27 grader samma i morgon o på söndag 30 grader varmt

    Kramar Kerstin

  2. Maria skriver:

    Önskar dig också en fin sommar och en jätte fin resa hem till Sverige.
    Kramizar

  3. Ingrid skriver:

    Jag önskar dig en riktigt trevlig semester och lycklig resa!
    Kram, Ingrid

Kommentera

